Sejfy hotelowe — co można w nich ukryć?

 

Goście hotelowi cenią sobie bezpieczeństwo w miejscu, w którym przebywają. Wyposażenie placówki w sejfy będzie zatem korzystną opcją, aby poprawić opinię o firmie, a dodatkowo polepszyć satysfakcję klientów. Wiadome jest, że hotel nie jest bankiem, by strzec drogocennych klejnotów, aczkolwiek umieszczenie na recepcji sejfu pozwoli klientom odprężyć się, bez obaw o zgubienie lub kradzież ważnych przedmiotów.

Jak zbudowane są sejfy hotelowe?

sejf hotelowySejfy tworzone z myślą o umieszczeniu w hotelach, z reguły mają kompaktowe rozmiary. Bezproblemowo mieszczą się w nich mniejsze przedmioty, lecz zazwyczaj można zapomnieć o przechowywaniu w nich walizek bądź teczek. Podobnie jak każdy sejf, wykonany jest z trwałego materiału odpornego na zniszczenia. Otwierany jest poprzez mechanizm elektroniczny, który na wszelki wypadek posiada też wbudowany akumulator. Sejf hotelowy otwiera się po wpisaniu kodu przez gościa lub menadżera. Wnętrze z reguły jest podświetlane i wypełnione miękkim materiałem. Drzwiczek nie da się otworzyć bez kodu lub klucza, gdyż posiada solidne śruby i zawiasy zabezpieczające. Taki sejf jest odpowiedni do przechowywania tabletów, laptopów lub telefonów. W razie potrzeby można w nim umieścić również biżuterię, ważne dokumenty lub zwyczajnie przedmioty, których nie chce się zgubić. Goście często korzystają z sejfów, kiedy idą na basen, zwiedzać lub w innym celu opuszczają hotel.

Za bezpieczeństwo przedmiotów przechowywanych w hotelowych sejfach odpowiada personel. To, gdzie będą umieszczone, zależy od administracji hotelu. Z reguły jednak umieszcza się je na recepcji, aby goście mogli poprosić o przedmioty od razu, kiedy wrócą do hotelu. Kompaktowe sejfy można kupić za około 500 złotych — wszystkie ich funkcje zależą od wybranego modelu.