Namioty reklamujące firmy

Odwiedzając bazary, stoiska i targi firmowe, często spotykamy się ze stoiskami reklamowymi różnych firm. Na namiotach umieszczone są ich loga, a stosowanie ich zabezpiecza wystawione produkty np. przed deszczem. Jakie rodzaje namiotów reklamowych możemy spotkać w sprzedaży i czym się one charakteryzują?

Stoiska i bazary z namiotami reklamowymi

Tego typu prezentacnamioty reklamoweja produktów, to podstawowy sposób, jaki stosują firmy chcące zareklamować swoje wyroby. Namioty reklamowe, można szybko rozłożyć, dzięki konstrukcji opartej o aluminiowe stelaże, łączone ze sobą. Jeżeli prowadzimy własny biznes, możemy u producenta takich namiotów zamówić umieszczenie loga naszej firmy lub partnera sprzedażowego, a także  nazwy, adresu i niezbędnych informacji o kontakcie i telefonach do firmy. Namioty takie, możemy zamówić w różnych wymiarach oraz kolorach i kształtach plandeki. Możemy dobrać sobie materiał, z jakiego wykonany jest stelaż i łączniki. Może być to tworzywo sztuczne lub bardziej wytrzymałe i sztywne aluminium. Małe gabaryty i łatwy proces rozkładania i demontażu sprawiają, iż transport namiotu ekspresowego na miejsce, w którym odbywa się prezentacja, jest bardzo łatwy. Oprócz tradycyjnych namiotów stelażowych, istnieje możliwość, zamówienia namiotów kotwionych do podłoża o większej odporności na podmuchy wiatru na otwartych przestrzeniach.

Namioty ekspresowe, są popularne wśród przedsiębiorców i małego i średniego biznesu, podczas targów i prezentacji. Oprócz namiotów reklamowych, możemy zamówić dla naszej firmy parasole z jej logiem, flagi reklamujące ją lub płotki odgradzające stoisko, na których również możemy umieścić, reklamę naszego biznesu. Zamówienia realizują kompleksowo firmy produkujące namioty ekspresowe i akcesoria.